Podpora NonIT technologií 2

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Podpora NonIT technologií 2

Contracting authority

Český statistický úřad

NEN system number

N006/23/V00032852

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Awarded

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P23V00032852

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public service contract

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

20. 11. 2023 11:13

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

27. 11. 2023 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Title before name

Ing.

Name

Petr

Surname

Čermák

EMAIL

petr.cermak@czso.cz

Phone 1

+420 274052352

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Zadávací dokumentace k zakázce „Podpora Non IT technologií 2 " Zadavatel: Český statistický úřad, IČO: 00025593, DIČ: CZ00025593 Předmět - popis Podpora Non IT technologií 2 Místo plnění: v sídle zadavatele Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10 Kontaktní osoba: Ing. Jiří Lejnar, tel: 732 349 902, email: jiri.lejnar@czso.cz Podání nabídky: elektronicky prostřednictvím elektronického tržiště NEN. Termín pro podání nabídky: do 27. 11. 2023 10:00 hod. Hodnocení zakázek: Jediným kritériem bude nabídková cena. Metoda hodnocení bude minimalizační a automatická. Cenu je třeba uvádět bez DPH. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu. PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ Zadavatel umožňuje, aby si dodavatelé před vypracováním své nabídky dotčené prostory centrálního výpočetního střediska ČSÚ osobně navštívili a posoudili své možnosti. Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele, na adrese: Na padesátém 81, 100 82 Praha 10 – Strašnice. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se uskuteční dne 22. 11. 2023 v 10:30 hodin. Kontaktní osoba pro prohlídku místa plnění: jméno: Jiří Lejnar tel.: 73234990 e-mail: jiri.lejnar@czso.cz Zadavatel upozorňuje, že během prohlídky místa plnění je zakázáno pořizování audio či video záznamu. ZADÁVACÍ PODMÍNKY Předpokládaná hodnota veřejné zakázky: do 50 000 Kč bez DPH Předpokládaná hodnota je hodnotou maximální a nepřekročitelnou. Případ, kdy bude celková nabídková cena přesahovat výše uvedenou předpokládanou hodnotu, je nesplněním požadavků zadavatele uvedených v zadávacích podmínkách. V takovém případě bude účastník výběrového řízení vyloučen z výběrového řízení. Objektivní důvody pro překročení nabídkové ceny Nabídkovou cenu je možné překročit pouze v souvislosti se změnou daňových předpisů týkajících se DPH, a to nejvýše o částku odpovídající této legislativní změně. V takovém případě je dodavatel oprávněn účtovat sazbu DPH ve výši podle právních předpisů účinných v době vzniku zdanitelného plnění. Z jiných důvodů nesmí být nabídková cena měněna. Výsledkem výběrového řízení bude objednávka na vítězného uchazeče. Doba plnění: Doba plnění: 1. 12. 2023 – 31. 3. 2024 SMLUVNÍ POŽADAVKY Platební podmínky 1. Cenu služeb uhradí objednatel dodavateli na základě daňového dokladu – faktury, kterou je dodavatel oprávněn vystavit do 15 (slovy: patnácti) dnů od akceptace služeb bez výhrad podle článku VII odst. 1. této smlouvy. Cena bude hrazena vždy za předcházející kalendářní čtvrtletí. 2. Vyúčtování ceny služeb provede dodavatel daňovým dokladem – fakturou, která musí obsahovat veškeré podstatné náležitosti podle zvláštních právních předpisů, zejména podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů. Kromě těchto podstatných náležitostí musí daňový doklad – faktura dodavatele obsahovat evidenční číslo objednatele této smlouvy, číslo účtu dodavatele a všechny údaje uvedené v ust. § 435 odst. 1 občanského zákoníku. 3. Lhůta splatnosti faktury činí 21 (slovy: dvacet jedna) dnů, resp. v případě faktury vystavené v prosinci 40 (slovy: čtyřicet) dnů ode dne doručení daňového dokladu – faktury se všemi náležitostmi podle předchozího odstavce objednateli do datové schránky, doporučenou listovní zásilkou, nebo osobně do podatelny v sídle ČSÚ. Není-li ve smlouvě stanoveno jinak, sjednávají smluvní strany totožnou lhůtu splatnosti i pro placení jiných plateb podle této smlouvy (úroky z prodlení, náhrada škody apod.). 4. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit dodavateli fakturu, která neobsahuje požadované náležitosti, která obsahuje cenu služeb vyúčtovanou v rozporu s touto smlouvou nebo která obsahuje chybně vyúčtovanou DPH. Lhůta splatnosti vyúčtované ceny služeb začíná v takovém případě znovu běžet ode dne doručení opravené faktury objednateli způsobem uvedeným v předchozím odstavci. 5. Cena služeb vyúčtovaná fakturou dodavatele se pokládá za uhrazenou okamžikem odepsání příslušné částky z účtu objednatele ve prospěch účtu dodavatele. Sankce 1. V případě prodlení dodavatele se zahájením poskytování služeb v termínu je objednatel oprávněn požadovat po dodavateli zaplacení a dodavatel povinen objednateli zaplatit smluvní pokutu ve výši 3.000 Kč (slovy: tři tisíce korun českých) za každý započatý den a jednotlivý případ prodlení. 2. V případě nedodržení termínu nebo rozsahu služeb (dle Přílohy č. 1) je objednatel oprávněn požadovat po dodavateli zaplacení a dodavatel povinen objednateli zaplatit smluvní pokutu ve výši 1.000 Kč (slovy: jeden tisíc korun českých) za každý jednotlivý případ porušení povinnosti či nedodržení SLA.

Code from the NIPEZ code list

45331200-8

Name from the NIPEZ code list

Instalace a montáž větrání a klimatizace

Main place of performance

Hlavní město Praha

Code from the CPV code list

45331200-8

Name from the CPV code list

Instalace a montáž větrání a klimatizace

SUBJECT-MATTER NAME

Instalace a montáž větrání a klimatizace

Subject-Matter Items


No records to be displayed in this list.

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail05. 12. 2023 10:05Uveřejnění účastníků
Detail05. 12. 2023 10:05Uveřejnění výsledku
Detail20. 11. 2023 11:13Uveřejnění zadávacích podmínek